Назад

Стан роботи із зверненнями громадян
 

БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА

Чернігівської областi

В И К О Н А В Ч И Й       К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

  23 липня 2019 року

м.Бобровиця

№ 143

Про стан  роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у першому півріччі  2019 року  

      Відповідно до статті 38 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону  України «Про  звернення громадян», з метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування, з урахуванням обговорення на засіданні та розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у I півріччі 2019 року, виконавчий комітет міської ради вирішив:

         1. Інформаційну довідку начальника загального відділу про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у I півріччі 2019 році взяти до відома (додається).
        2. Заступникам міського голови, секретарю міської ради, керуючому справами виконавчого комітету відповідно до розподілу обов’язків, начальникам структурних підрозділів міської ради:
1) підвищити вимогливість до працівників за якісний, своєчасний та повний розгляд питань, визначених у зверненнях заявників, виконання завдань, визначених у резолюціях керівників вищих органів влади, міської ради та виконавчого комітету;
2) постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства;
3) дотримуватися графіків проведення особистих прийомів громадян,  забезпечити  належне  ведення обліку відвідувачів та документів по зверненнях на прийомах;
4) рекомендувати застосовувати в роботі зі зверненнями громадян проведення інформаційних тематичних днів для громадян, виїзні прийоми, “прямі” телефонні лінії та інші форми взаємодії з мешканцями.
        3. Загальному відділу міської ради постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян та забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян у міській раді.
        4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову. 

 

Міський голова

Т. КОВЧЕЖНЮК

 

 


 


БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА
Чернігівської області
В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т
Р I Ш Е Н Н Я

24 січня  2019 року

м.Бобровиця

№  17

Про стан  роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2018 році   

 

    Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та  розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької  міської ради у 2018 році,  виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Інформаційну довідку про стан  роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2018 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради:

·        постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;  

·        забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову. 

 

Міський голова

Т.КОВЧЕЖНЮК


БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА
Чернігівської області
В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т
Р I Ш Е Н Н Я

27 грудня  2017  року

м.Бобровиця

№ 25

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до міської

ради у 2017 році

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2017 році, виконком міської ради

в и р і ш и в :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобровицької міської ради у 2017 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;

  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова

Т.М.Ковчежнюк


БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА
Чернігівської області
В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т
Р I Ш Е Н Н Я

27 липня  2017  року

м.Бобровиця

№ 98

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у І півріччі 2017 року

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2017 року, виконком міської ради   в и р і ш и в :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян,  що надійшли до міської ради у І півріччі 2017 року взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.

Міський голова В.Якушко

БОБРОВИЦЬКА МIСЬКА РАДА

Чернігівської областi

В И К О Н А В Ч И Й К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

13 грудня 2016 року м.Бобровиця № 136

 

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2016 році

 

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2016 році, виконком міської ради в и р і ш и в:

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2016 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради:

• постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;

• забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова В.В.Якушко

РIШЕННЯ

30 червня 2016 року

№ 69

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у І півріччі 2016 року

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2016 року, виконком міської ради в и р і ш и в :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2016 року взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

• постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;

• забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.

Міський голова В.Якушко

 

 

РIШЕННЯ

 

 

14 грудня 2015 року

№ 164

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2015 році

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2015 році, виконком міської ради вирішив:

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2015 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

 

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова В.Якушко

 

 

РIШЕННЯ

 

 

24 червня 2015 року

№ 97

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у І півріччі 2015 року

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2015 року, виконком міської ради вирішив :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у І півріччі 2015 року взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :
• постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
• забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову.

Міський голова В.Якушко

 

 

РIШЕННЯ

 

 

16 грудня 2014 року

№ 182

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2014 році

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2014 році, виконком міської ради вирішив :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2014 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

 

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова В.В.Якушко

 

 

РIШЕННЯ

 

 

26 грудня 2013 року

№ 196

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2013 році

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2013 році, виконком міської ради вирішив :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2013 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :
• постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
• забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова В.В.Якушко

 

 

РIШЕННЯ

 

 

20 грудня 2012 року

№ 272

Про стан роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до міської
ради у 2012 році

Відповідно до ст. 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та, розглянувши інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2012 році, виконком міської ради вирішив :

1. Інформаційну довідку про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до міської ради у 2012 році взяти до відома (додається).

2. Начальнику загального відділу міської ради :

  • постійно тримати на контролі терміни розгляду звернень громадян;
  • забезпечити належне ведення діловодства щодо звернень громадян.

 

3. З метою попередження звернень громадян до вищестоящих інстанцій практикувати зустрічі в трудових колективах.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Л.В.Петько.

Міський голова В. Якушко
 
  •  








Асоціація ОТГ